Verzend- en leveringsbeleid

    Levertijd & verzendkosten 

    Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. We proberen de bestellingen binnen 3 werkdagen te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen. Soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook de levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. 

    De vermelde prijzen op de website zijn exclusief verzendkosten. 

    De verzendkosten bedragen:
    – Per bestelling tot 10 kg: €7,95 per pakket
    – Brievenbuspakket: €4,95 per pakket
    – Gratis Afhalen in Alphen aan den Rijn 

    Voor het buitenland gelden aangepaste tarieven in overleg.
    Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger. 

    Betaalmethodes 

    Je kunt jouw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan: 

    – I-deal
    – Overboeking
    – Pin (op locatie)

    Garantie en klachten 

    Meubels: in onze winkel kunt je de meubels voorafgaand aan de koop komen bekijken en wij geven daarbij geen garanties achteraf.

    Hout is een natuurproduct en kan gaan “werken” waardoor er kiertjes of scheurtjes kunnen ontstaan. De  luchtvochtigheid/temperatuur van de ruimte waar het meubel staat, heeft hier invloed op.

    Wij zijn niet aansprakelijk voor de werking van het hout, wel kunnen we kijken naar mogelijke oplossingen/tips.

    Woonaccessoires: Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. 

    Retourneren 

    Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten teruggestort. De kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

    Als je wilt retourneren kun je contact met ons opnemen via info@kastenzo.nl. 

    Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. 

    Etenswaren kunnen niet geretourneerd worden.

    Meubels kunnen ook niet worden geretourneerd. Deze kun je voorafgaand aan de koop, bekijken in de winkel.